reklama

How i wish you were here. Nový začiatok

Za oknom padajú ďalšie vločky. Pozorujem ich ako dosadajú na kopy snehu, ktoré nám tento rok perinbaba nadelila a premýšľam, dokedy ešte budú padať. Netrpezlivo čakám na okamih, kedy spoza mrakov vykukne slnko a príde jar. Kde-tu v diaľke začínajú spievať vtáky. Slnko náhle vychádza a zaženie mraky na oblohe. A ja pozriem na malý kopec nad mestom a myšlienky mi uletia k nemu do hôr.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

 Je preč len tri dni, no mne to príde ako celá večnosť. V momente, keď ma objal, mi bolo jasné, že to bude ťažký týždeň. Ale až tak veľmi? Usmievam sa do blba nad spomienkami na neho. Srdce tancuje walz, v bruchu lietajú motýle, telo skáče uprostred izby radosťou a ako malé dieťa tlieskam rukami. S Floydami a plným štadiónom zakričím, tentoraz šťastím, ...How i wish you were here...! Smejem sa. Dolu lícom sa skotúľa slza. Slzy šťastia. Chytím ju do dlane a pozorujem. Otvorím notebook a vyhľadám „tú našu" fotku. Pozerám na ňu. Čas sa vlečie a mne vôbec nevadí, že sa mi kopí robota. Tvár si vložím do dlaní a snívam. Podíde ku mne, usmeje sa očami, zázračne mi chytí ruku. Priviaže si ma špagátikom o ruku aby som neuletela. Nie, nebojím sa. To len radosť robí z môjho tela vzducholoď. Bežím von za Maxom a ideme spolu do lesa. Tam som mu teraz najbližšie. Kráčam pomedzi stromami, Maxo vedľa mňa. Zastavím ho a do ucha mu šepnem tajnú šifru. On na mňa hodí ten svoj pohľad, akoby vedel, čo mu hovorím. Vie to. Cíti to.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pokoj v duši. Konečne.

Monika Blašková

Monika Blašková

Bloger 
  • Počet článkov:  20
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Tí, čo ma poznajú vedia. Tí, pre ktorých som neznáma čítajte... Občas sa stane, že mi uletí nejaký preklep, tak mi to dúfam prepáčite. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu